Neddladnings tips

 Ja just nu är uppdateringen rätt så dålig. Du är ju jul snart och jag har alltid inte tillogång till datorn! Men nu tänckte jag tips om olika sidar med bra Downloads
 
Lianasims2
Denna sida tror jag nästa alla vet men alltså det finns många snygga kläder och meshar om man gillar att göra kläder! 
all-about-style
Denna sida har också grymt fina kläder! Inte bara vasrdagt kläder utan finkläder,underkläder o.s.v
Man kan inte låta bli att ladda ner ett får från peggyzone. Dom är såå snygga! Dock funkar inte sidan på google chrome som jag använder, men på internet explore.
Här fins det grymt snygga kläder!  Det finns inte så många men allt som fins är snyggt. För att ladda ner därifrån klickat du på download. Du klommer till en annan sida, i hörnet står det vänte 5 sekunder sen efter 5 sekunder klickar du på hoppa över annaons! sen laddar du bara ner det du vill ha!
Ja det var väll det inlägget! Det kanske kommer mer sådana inlägg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback