Barnhemsutmaningen!

ja nu kommer "andra" delan av barnhemsutmaningen! Jag har spelat från måndag till Lördag (i simset alltså) så det blir ett långt inlägg!
Jolien och Nicole äter frukost til sammans och vänta på första barnet.
Då klockan 10.00 kommer första barnet Noel.
nawww vad gullig har är!
Sen blir det Nicoles först blöjbyte xD
Efter en lång dag är det äntligen daks att sova.
Nästa dag ringer Nicole adoptjons tjänsten. 
Och sen tar hon hand om Noel.
Diska maskinen gick sönder så att vi fich finga en repparatör
Sen efter det gick badkaret också söner xD 
Sen kom ju också andra barnet nelly.
Sen på kvällen är det Noels förta födelsedag!
Noel får också en makeover!
Efter som Nicole och Joline fota får tråkigt så har jag köpt en gitar som dom kan spela på. Dom kommer nog bli proffs! 
 
Sen så gick dan och det kom en ny dag. 
Joline och Nicole Har nu köpt pengar träd så dom tjänar lite.
Sen växte ju Nelly också upp.
Nästa dag blev det lära gå,prata och potträning för noel.
Tillslut har han lärt sig allt. Nelly måste också börja lära sig.
 
Egentligen har jag fler bilder men det blir så långt att skriva och ett långt inlägg så nu slutar jag men barnhemsutmaningen för i dag! 

 

Kommentarer
Emilia säger:

Har du Sims 3? :]

Svar: Nej tyvärr :/ Men har testat det!
TheeSims

2012-11-30 | 19:43:17
Bloggadress: http://sims-emilia.bloggplatsen.se
Felle säger:

Åh så fina bilder! :3
Sims 2 <3<3

Svar: tack!
TheeSims

2012-12-09 | 20:49:34
Bloggadress: http://fellekluddtofs.blogspot.se
LOL säger:

Så ni vet har hon testat det hos mig :D (LOVAR)
thes sims 3äger

Svar: Ja jag har testat hos dig!
TheeSims

2012-12-29 | 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback