Dag 5+ 6 + 7

 Som sakt han jag inte i går. Men nu har jag tagit bilder och så så nu kommer dom:
5 -  Ett hus du byggt själv
6 - Dig själv som sim
7 - Din första sim (om den finns kvar, annars kan man ju göra en som liknar om man kommer ihåg)
 
Okej vi börjar med 5. Ett hus jag byggt själ. Det är detta hus. (byggde det nyss) 
Jag har inte tagit bilder inomhus. men kaske göra det snart 
6 dig själv som sim. ja nu har jag testat att göra det. Det gick inge vidare men här är jag som sim. 
Jag tycker inte det blev så likt men endå. Tyvär har jag ingen bilda att vissa på mig själv...
7 min första sim. Jag var hos en kompis då fick jag göra en sim. En bebis..jag mins bara att hon hade gul klädning och brunt hår. 
Men den första simen jag gjorde på min dator så ungefär ut så här:
Hehe jätte snygg då! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback