Blogg paus lite längre än väntat! :(

Datorn är på lagning just nu. Så jag kan inte spela sims. Vi har en laptop som jag skulle kunna sitta och tipsa om massa downloads men jag känner att jag inte årkar. Det blir nog lite uttjatande för er som läser också! Eller vad tycker ni? Så jag tror det blir blogg paus längre än en vecka. I slutet av April kanske jag kan börja spela sims igen. Men det är ganska länge ditt. Så ni behöver inte kolla min blogg fören i början av maj. Annars är det onödigt för er. 
En gamla bild jag hitta i arkivet! 

Kommentarer
simgirl säger:

Jag hade tyckt att det hade varit kul med dagens download osv. :) Sedan så kan du ju också tipsa om fusk och sånt kul.

Svar: Blir liksom lite tråkigt för mig och sen orkar jag inte..Haha kan inte fatta någon fortfarande kolla ibland!
TheeSims

2013-06-26 | 17:53:24
Bloggadress: http://simsgirll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback