Fångad - del 1

Här och nu tänkte jag börja på en ny berättelse/story eller vad man nu ska kalla det! Jag har en liten inledning innan det hela börjar.

Inledninng: Kim och hennes familj var påväg till USA när planet kracha. Kim klara sig ganska bra men inte rästen av familjen gick det inte lika bra för. Plat for i vattnet, och kim hade möjlighet att simma till land. Nu är hon fast på en ö utan internät, mat och vänner.
_____________________________________________________
Kim vaknar med ett ryck. 
-uhmm...vart är jag? Kim sätter sig upp och ser sig omkring. Nästan bara vatten överallt.Kim hitta en stol vid platsen. Hon vet inte vart den kom ifrån men hon får i alla fall nåt att sitta på. 
Hon samlar ihop kvistar, och annat trä. 
-Det kan jag nog få ihop till en brasa till i kväll, täncker Kim. Hon sätter sig vid starnd kantnten och ser på det blå havet.
-Härifrån kan man se horisonten täncker kim.
Nu börjar sol gå ner och kim börjar fryssa. Hon tänder en eld av träen hon hittat. Det blev en ganska stor brasa. 
Kim lägger sig den hårnda och raspiga stolen och försöker sova. Det tar minst en timme för hon att somna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback