Vill kunna ladda ner möbler..

Jo när jag laddar ner händer det typ konstiga saker i spelet, typ...Ja så nu tänkte jag viss vad som kommer upp när jag statar spelet efter ha laddat ner en möbel. 
Denna irriterand rutan kommer upp om jag har laddat ner nå möble till mit sims...Vill jätte gjärna kunna ha möbler utan att få sånahär problem varja gånga jag statar mitt sims..Så är det någon som har haft detta problem tidigare? Eller bara vet hur man kan fixa detta. Ska jag ladda ner nå speccielt för att det inte ska komma upp? Om någon vet kan du då svara? Vill verkligen hunna ladda ner möbler. Ska man lägga möblerna i en speciell fil eller? Ja så om någon vet säg gjärna hur jag ska lösa detta. ( har inte kunnad ladda ner ända sen jag lärde mig ladda ner)
 
Edit: Även fast jag klickat på aktivera och statar om kommer den ändå upp. Ska den göra det? Sen testa jag ha downloads ett tag men en dag stata inte mitt sims..När jag tog bort dom kunnde jag stata spelet. 

Kommentarer
Dollhouse säger:

Den kommer upp för mig med och den ska vara där. :)
Rutan kommer upp därför att du ska kunna ha möbeln i spelet, väljer du "inaktivera eget innehåll" och startar om spelet kommer nedladdningar och sånt inte att synas. :)
Rutan är där för att du ska kunna välja om du idag vill spela utan eller med nedladdningar.

Svar: Okej. Men det är himla irri att den kommer upp hela tiden! Men det står ju också att det kan bli störningar i spelet...Men jag får väll inte bry mig! Haha xD
TheeSims

2013-02-15 | 17:16:33
Bloggadress: http://dollhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback