Ängeln i mitt liv - Del 2

...Och ner från himlen kommer en ängellikanande person!
-Ve..em är du? Säger jag och gnuggar mig i ögona.
-Jag är din skyddande ängel alla har en med dom visar sig bara i nöd fall.
- Och just nu är det nöd fall?
- Ja...om du inte visste det är din mamma välldigt sjuk just nu...hon kommer inte leva länge till.
Klung täncker jag..är det ett skämt eller?
- Ge det här till din mamma och vatten till! Lägg det i vattnet alltså säger det underbart fina ängeln.
- Det gör väll inte så hon dör säger jag.
- Nej tvärt om! 
Sen bara for hon upp i himlen lika fort som hon kom ner.
Och plötsligt kommer Tim baki mig.
- Jo jag ville be om ursäkt för det dät där som hände tidigare säger han och räker ram hande.
Jar tar fram handen och skakar tills jag känner stötar som går genom hela min kropp.
- Vad gör du?
- Haha du gick på det!! 
 Sen springer han bara iväg.
Just då kom jag på det där ängeln givit mig. Jag ska nog testa det.
Mama hade vaknat när jag kom in.
- Mamma vill du ha nåt att dricka?
- ja tack men bara vatten. 
Jag går mot tvätt fattet och fyller glaset med vatten sen stoppar jag i en tabblet som ligger i kartongen. 
- Här mamma. 
- Hon dricker det och sen...
 

Kommentarer
Klara Persson säger:

den va ganska bra asså :) <3

Svar: Tack ♥
TheeSims

2013-01-07 | 17:10:03
Bloggadress: http://theesims.blogg.se
Klara Persson säger:

den vvar ju ganska bra asså :) ! <3

2013-01-07 | 17:10:57
Bloggadress: http://theesims.blogg.se
Clara (Freja-Clara på msp) säger:

Ett användbart fusk till dina berättelser:
ShowHeadlines off

Svar: Ja jag ska använda det nästa gång!
TheeSims

2013-01-07 | 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback