Super söta baby kläder!

Jag tycker det är typ jätte gulligt om babysar har på sig kläder och inte bara blöja! Så nu ska jag tipsa om några super söta kläder från modthesims.info
Tycker dom här med mössa är ass gulliga! Jag tror både tjejer och killar kan ha dom! 
Ladda ner HÄR
Den här är en av mina favoriter tycker den blåa är så fin. Den finns i mer färger.
Ladda ner HÄR
Den här tycker jag också är jätte söt. Man kan ladda ner dom HÄR
 
Det som är synd är att man inte får bestämma vilken man vill ha, men alla är så söta så för mig spelar det ingen roll! 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Det går att bestämma vilken färg man vill ha, det är bara att se till att du bara har 1 recolour i downloadsmappen! Alla bebisar får samma färg dock, men man kan ju byta då och då om man tröttnar :)

2013-03-03 | 13:05:21
Bloggadress: http://simshistorier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback