Vänner eller ej- del 2

 Jonte "råkade" stå utanför Hannas fönster när  hon och Hugo kysste varan. 
Vad gör hon? Täncker Jonte. Och sprinerger därfirån med gråten i halsen. Hon var ju min flickvän.
- Aww du är så söt säger Hugo. 
- Du med säger Hanna.
Ingen av dom vet att dom har haft en tjuv späjare som har kollat vad dom har gjort. 
När Jonte ser att Hugo gått hem ( Jonte vet inte att hugo heter Hugo ;) Plingar han på hos Hanna.
- VEM VAR DEN DÄR KILLEN?? Skriker nästan Jonte.
- Det behöver väll inte du veta, Får man inget privat liv nu förtiden eller? 
- Jo men vi var ju bff. och ingen skulle få komma oss i mällan säger Jonte med gråten i halsen. 
Hanna ser att Jonte blir ledsen, men som han lät förut vill hon inte förlåta honnom. 
-Gå härifrån och stör mig inte mer säger Hanna istället. När hon säger det börjar det knippa i magen. 
När Jonte gått Har hon en klump i halsen och hon känner hur tårarna vill tränga sig fram. 
-Ånej vad har jag gjort täncker Hanna. Jag har gjort mig av med en av mia bästa vänner för en kille? 
Vid middasgen är stämmningen väldigt tyst. Hannas mamma säger bara nåt då och då och då svarar Hanna antigen mm eller nej.
Rästen av dan håller hon sig på sitt rum. Hon vill inte få några frågor om hur det är med Jonte eller nåt. Så hon låser in sig på sitt rum.
När Hanna försöker sova tar det mer än en timme att kunna slappna av och sen försöka sova. 

Kommentarer
mflkmhhldld säger:

ganska bra, tänk lite på stavningen bara.

2013-03-18 | 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback